dissabte, 24 d’agost del 2013

S'encén sa llum

Des de fa un temps pensava en dedicar un bloc només als pensaments, records i idees del món que m'envolta, ja no tan ample com: http://capellforadat.blogspot.com.es/, si no un poc més personal, adreçat a tot aquell que vulgui llegir, ja que el que hi haurà en aquest bloc seran sensacions, olors, observacions... passades, presents i possiblement idees futures. De tot hi haurà en aquest bloc per a deixar constància de tot el que ha estat la meva vida, de les persones que m'han envoltat i d'allò que m'ha cridat l'atenció. Em centraré en les relacions personals i el tracte amb aquestes persones des del meu punt de vista basat en els records de les vivències i les idees d'un hipotètic futur.

Bé, ja que només he donat voltes a un mateix punt, deix per inaugurat aquest bloc i faig concessió de la llibertat de comentar i debatre tot allò publicat en aquest bloc a tot aquell que s'hi vulgui perdre una estona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada